Baarseninafrika.reismee.nl

Dag 36, we zijn weer in nederland

Dag 36, landen op Schiphol We zijn er weer! Na een goede vlucht, die eigenlijk best snel voorbij ging, zijn we net geland. Op dit moment moeten we wachten op een vrije Gate. Over een kleine 10 minuten staan we met onze voeten weer op Nederlandse bodem. Nogmaals bedankt iedereen voor al de leuke berichten! Dit weekend zal ik het blog aanvullen met een selectie van de foto's en filmpjes! Als het goed is zien we Joost zo op het vliegveld en rijden we naar opa en oma Lindner voor koffie en tompouce! Liefs van ons

Hugo en Emmy

Ha BaarsenuitAfrika,

wij vonden het heel erg leuk om iedere dag even naar jullie blog te kijken om al jullie avonturen te lezen. Het is een uniek document geworden waarvan je nog heel lang plezier zult hebben. Zeker als het wordt versierd met mooie foto's ;-) Daar zijn we natuurlijk nog wel benieuwd naar.

Liefs van Hugo en Emmy

Sylvana

Welkom terug!
Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!

Linda

Welkom terug.
Eigenlijk best jammer want het was zo leuk om elke dag jullie verhalen te lezen.