Baarseninafrika.reismee.nl

Dag 34, vanavond een hele gezellige Michelle en Ron slaapt buiten .........

Het wordt mij verboden door twee leden van de familie om het op het blog te zetten, maar Michelle en ik moeten toch even kwijt dat we Ron en Lisa meer dan dik hebben verslagen met klaverjassen en dan ook meer dan 600 punten verschil! Het blog verhaal van vandaag volgt morgen, aangezien we al de aanwezig drank in de camper nog even op moest drinken en we nu maar beter kunnen gaan slapen :)) Dikke kus van Michelle en Hester en een iets minder vrolijke kus van Lisa en Ron Kiki en Vigo slapen al een tijdje maar via mij van hun een dikke knuffel!

Cornelia

Hey Luitjes,

Wat een verhalen zeg! We hebben ze met heel veel plezier gevolgd en weten ook dat er een einde aan komt. Ik hoop dat al jullie aankopen door de douane komen! Je neemt in elk geval een schat aan indrukken en ervaringen mee!
We wensen jullie een hele goede thuisreis en hopen jullie snel weer te zien. We zijn erg nieuwsgierig naar de foto's en filmpjes!