Baarseninafrika.reismee.nl

Dag 28, van Swaziland naar Krugerpark

Dag 28, verhaal Lisa Vanmorgen toen de kindjes nog sliepen waren Hester en ron alweer opgestaan en gaan rijden op weg naar het Kruger park. Onderweg kwamen we allemaal leuke kraampjes tegen waar allemaal beeltjes te koop waren. bij het 1ste kraampje hadden we niks gekocht omdat er niemand was en je dus maar een telefoonnummer mocht gaan bellen als je iets wilde kopen, dat vonden wij natuurlijk niet leuk dus wij reden weer verder. Even later kwamen we heel veel kraampjes naast elkaar tegen en gingen we dus weer even kijken. Ze hadden daar heel veel leuke dingen maar we konden De meeste dingen niet mee nemen in het vliegtuig omdat het te zwaar of te groot was. We hebben allemaal wel 1 klein leuk dingetje gekocht. Hester en ron samen een beeldje van een neger die aan het backpacken was, Michelle een beeldje van een neger die een pijl en boog in zijn handen had, Kiki had een beeldje van een olifant,vigo natuurlijk een beeldje van een neushoorn en ik een beeldje van een uiltje. Iedereen weer gelukkig! Bij het volgende kraampje waren er natuurlijk weer heel veel beeldjes en er was een jongetje aan het dansen. Dat vonden we natuurlijk super leuk en hebben we haar 3 lolly's, een blikje cola, een toetje en 10 rand gegeven. Van zijn vader hadden we ook een heel mooi beeld gekocht van moeder en kind, toen we het beeld hadden gekocht gingen we met ze alle samen met het jongetje dansen. Na een tijdje kwamen we bij een soort dorpje aan en gingen we in de winkeltjes kijken. In de winkeltjes hebben we niets gekocht maar bij het kraampje voor de winkeltjes hebben Michelle en ik 2 houten maskers gekocht. Bij de grens van Swaziland en zuid Afrika moesten we weer allemaal uitstappen om een stempel te halen voor in je paspoort zodat je Swaziland weer uit mocht. We zijn weer in zuid Afrika!! Maar voor dat we weer verder mochten rijden moesten we weer een stempel halen, nog een half uur en dan zijn we bij het Kruger. Iedereen heeft zich dat halfuurtje nog goed vermaakt en het was zo voorbij. De mensen bij de receptie hadden gezegd dat ze dicht bij de ingang leeuwen hadden gezien. Dus iedereen moest goed naar buiten kijken of ze er waren. Maar helaas we hebben ze niet gezien maar daar hebben we nog 4 hele dagen voor! Wel hebben we nog een luipaard gezien ( teminste hester en ik) best wel veel giraffen een groepje olifanten die aan het drinken waren en een olifant die ons allemaal heel erg liet schrikken! Papa en ik keken namelijk naar rechts of we iets zagen maar we waren allebei net even niet aan het opletten toen we langs die olifant reden. De olifant begon opeens heel hard te tetteren, dus iedereen zat weer rechtop in zijn stoel, zou die olifant graag aandacht willen?? Na een uurtje kwamen we aan op de camping. Nu zijn we lekker aan het lekker BBQen nadat we met ze alle behalve papa verstoppertje hebben gespeeld. Zo weer lekker slapen maar eerst natuurlijk weer gezellig kaarten! Gisteren zij Hester wel dat zij en Michelle gingen winnen, maar papa en ik hebben een klein beetje heel erg gewonnen! (: kus Lisa.

Opa Ben

Lisa wat een geweldig verhaal super,dikke kus
ook een aan je zus,groetjes Opa.

sanne derksen

heeeeel veel plezier nog allemaal!!!!'

xxx sanne