Baarseninafrika.reismee.nl

Michelle is 16 jaar geworden! Op naar elephant park in addo

Happy birthday Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloriaa, in de gloriaa in de gloriaaaaaaaaaaaaa! Hieper de piep! HOERAAAAAAAA!! Jaaaaaaaaaaaa! 16 jaartjes oud! Wat wil een mens nog meer in zijn leven? Ja nog ouder worden oke.. Ik heb nu dan ook mijn eerste LEGALE zoete witte wijntje op haha! achja ik heb een leuke dag gehad hier in Afrikaa! We zitten nu lekker bij het vuur, Kiki en Lisa zijn nu lekker douchen.. Zometeen mag ik bij vigo in bed slapen, dus we zullen zien of ik het overleef en niet de hele nacht wakker lig door gedraai, gesnurk of een lekkere zware adem.. Waar Kiki en Lisa nog al eens last van hebben. Ook gaan we zometeen vast nog even klaverjassen of amerikaans jokeren.. En lachen natuurlijk... (: Duuuuus, vandaag zijn we niet te laat opgestaan en toen ik wakker werd, waren Kiki, vigo, Lisa, papa en Hester mooi in koor aan het zingen.. Ik heb een mooie Afrikaanse geluks armband gehad! En een boekje met informatie over allerlei soorten dieren, ook kan je erin zetten wanneer je ze hebt gezien en of het mannetjes of vrouwtjes waren etc..! Daarna hebben we lekker ontbeten en hebben we nog een keer walvissen gezien!! Kwam omdat ik jarig was hoor, daarom dachten ze; laten we Michelle eens verrassen en feliciteren! We hebben nog gekeken of we nog konden duiken, maar dat ging helaas niet meer door! ): achja, overleven het wel.. Toen gingen we skypen met sonja, ja wat moet ik daarover zeggen? Ze heeft heel lief voor me gezongen, maar soms hoorde we haar niet, toen hing ze op. En tot slot ging ze nog, ja hoe noem je het? Het was erger dan raar doen.. Maar we hebben erg gelachen! Sonja en Martin nog heel erg bedankt voor het cadeautje! We zijn gaan rijden en in humansdorp hebben we 'boodschapjes' gedaan.. Die mensen wisten niet wat hun overkwam joh XD eten en drinken voor een heel weeshuis.. Daarna zijn er doorgereden naar jeffrey's baay en hebben we een 'stukje' taart gegeten.. Kuch kuch, toen we ieder een eigen taartje bestelde keek de serveerster ons al raar aan, maat daar trokken wij ons natuurlijk niets van aan.. Waarom zouden we? Toen kwam het drinken en hebben we heerlijk genoten van een kopje koffie en de rest ice tea! Ten kwam hte 'stukje' taart eraan.. Wat een berg.. Lisa en ik dachten meteen aan de film Mathilde.. Daar mort een jongetje een hele chocolade taart opeten.. Haha, nou Niemand heeft z'n taartje opgegeten, en ja de volgende keer zullen we beter luisteren naar de blik van de serveerster.. Ook al was het een heerlijke stukje chocolade, noten en kaas taart. Iedereen had wat anders, familie baars hè.. Het was zulk lekker weer dat we papa hebben kunnen ompraten en toch even nog naar het strand konden gaan.. Uiteindelijk lagen we allemaal in het zoute water.. De golven waren heel hoog, dus wr hebben ons heel erg vermaakt! Vooral vigo die meerdere keren koppie onder ging.. Dat krijg je met hoge golven en Lisa aan je zij haha! Toen zijn we maar verder gereden, en voordat we de camper in gingen werd Hester nog even ten huwelijk gevraagd door een oude meneer die op onze camper had gepast.. gelukkig heeft papa het niet gehoord en is ie zo zelfverzekerd dat ie zeker wist dat Hester bij hem bleef.. Gelukkig maar, die andere meneer was een beeeeeeetje eng. We zijn verder gereden, terwijl Lisa en ik de mensen op de weg vermaakte door naar iedere automobilist te gaan zwaaien, iedereen reageerde net zo enthousiast en vrolijk terug als wij! Wat zijn de mensen toch leuk hier in Afrika! Toen we aankwamen was het helemaal niet zo koud buiten, en hebben we nog even gevolleybald. Papa ging de barbeque aan zetten en we hebben heerlijk gegeten en onze leuke en gezellige Nederlandse buren ontdekt! Morgen gaan we niet te laat opstaan, want s' ochtends zijn de olifanten het actiefst.. S'avonds heb ik mama nog gebeld, omdat ze zat te wachten op Skype met opa en Eddy (sorry!). Ze hebben snel voor me gezongen! Want bellen is best wel duur natuurlijk.. Er staat nu gezellig K3 aan, papa rookt z'n pijpie, vigo slaapt, Hester legt Kiki op bed en ik ga nu even lekker douchen want het begint toch wel koud te worden, hopelijk gaan we nog even klaverjassen! (ik moet van Lisa doorgeven, dat ze meeleest. Oh nee toch dat ze doucht, wat helemaal niet waar is XD ze is wel lief hoor,soms) Liefs Michelle

Reacties

Reacties

Opa Ben

Michelle fijne verjaardag gehad.
Afrikaanse geluks armband,hopende dat hij veel geluk
brengt.Nog een spelletje klaverjassen je bent er maar druk mee.
Doe je zus de groeten allebei dikke kus.
Nog een fijne vakantie met z/n allen. Opa.

Ton, Birgitta & Thomas

Michelle, van harte gefeliciteerd met je 16e verjaardag.

Nog een hele fijne vakantie.

Groetjes,
Ton, Birgitta & Thomas

Bianca & Eddy

Wat goed om te lezen, dat je een fijne verjaardag hebt gehad.
Jammer dat skypen niet gelukt is, maar volgende keer beter. Zaterdag misschien? Dan is Opa er ook bij.

Doe de olifanten morgen de groeten van ons. Enne misschien delen die ook nog een "slurf" kusje uit.
Welterusten. Dikke kus van ons.

Mama & Eddy

Wendy

Hartelijk gefeliciteerd en allemaal nog flink genieten daar, het klinkt allemaal zeer avontuurlijk!
Groeten Wendy

Bianca

Ik zag net jullie foto (in mijn mail). Ach ja, je kent me hé? Staat al 2 dagen in mijn inbox. Wat lief.
Kus en veel plezier vandaag.
Mama

Michel, Nicole, Tygo en Roan

Lieve Michelle,

Ik heb de hele dag zitten denken dat ik je een bericht moest sturen voor je verjaardag. Op mijn werk kon ik niet op deze site dus vandaar dat ik het nu pas doe.

Nog van harte gefeliciteerd met je 16e verjaardag! Hopelijk heb jij een leuke dag gehad en was het wijntje lekker ;-) Fijne tijd daar nog met z'n allen!!

Liefs van ons 4 uit Hoogland!!!

Pa en Ma

Hi wij zijn blij dat jullie weer veilig op camping zijn !! wij weten van onze reis naar Kenia in april ,hoe pikdonker het kan zijn straatlantaarn zijn er niet en mensen gaan gewoon langs de weg liggen slapen he!! slapen jullie maar lekker in camper straks liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!