Baarseninafrika.reismee.nl

Relaxen en taart eten....

Nadat we vigo de kado tjes hadden geven, allemaal heel sportief waren geweest en lekker in het zonnetje hadden gelegen Gingen we naar het stadje hermanus. Als eerste gingen we kijken of we walvissen zagen en van het mooie uitzicht genieten. Helaas hebben we geen 1 walvis gezien dus gingen we maar eens even lekker een taartje eten voor vigo's verjaardag, nouja vigo Kiki lisa en Michelle hadden een wafel, ron en hester een muffin. Vigo kreeg natuurlijk een verassing bij zijn muffin want hij kreeg sterretjes en er werd voor hem gezongen! nadat iedereen zijn buik had vol gegeten zijn we nog langs een paar winkeltjes gelopen. In de camper opweg naar de camping was iedereen een beetje zijn eigen ding aan het doen toen vigo opeens zei; jongens ik wil het feest niet bederven maar... We moesten er allemaal om lachen. De kinderen hebben later nog van klei voor ron en Hester een boord vol lekker eten gemaakt toen hun even boodschappen aan het doen waren. Eindelijk aangekomen bij de camping was ron meteen begonnen met de BBQen want iedereen had Reuze honger!Na het eten gingen Michelle en vigo op Rons iPad boterkaaseneieren spelen toen vigo opeens zei: dat gaat je een rib uit je lijf kosten! Waar iedereen weer om moest lachen. Vigo is niet alleen ouder geworden maar ook bijdehand!. Waar hij het vandaan heeft weten we niet. Vandaag was het weer super leuk en zometeen gaat iedereen lekker slapen, even uitrusten voor de volgende super leuke drukke dag!! Liefs Lisa

gisela lindner

Hoi Lies, hoeveel jaar zou het nog duren voordat Sax ook van die slimme opmerkingen gaat maken? Of moet je daarvoor eerst op vakantie naar Zuid-Afrika?
Groetjes van gisela

bianca

Hey Lisa,
Wat een leuk stukje heb je geschreven. Ik kijk elke dag even om te zien wat jullie allemaal doen. Ben je wel lief voor je geblesseerde zus! Geef haar maar een dikke zoen en voor jou natuurlijk ook een dikke zoen. Veel liefs, mama & eddy.