Baarseninafrika.reismee.nl

Hiep, hiep, hoera, Vigo is 5 jaar!

Vanmorgen al vroeg geluiden in de camper! Kiki is wakker en wil d'r broertje er wel even als eerste aan te herinneren dat hij toch echt jarig is! Ze ontdekken samen de door oma mee gegeven slinger in de caravan! Aangezien wij nog niet echt zin hebben om wakker te worden, snel de iPad naar boven (in de cabine) dat ze nog even een filmpje kijken! Om half negen wordt de spanning te groot...... Iedereen wakker worden! Gezamenlijk zingen we lang zal ze leven en zijn er ook nog kado tjes! Wat een feest! Straks nog opzoek naar koffie met gebak en het feest is compleet! Op dit moment geniet ik van een heerlijk zonnetje met een prachtig uitzicht over de zee! Iedereen is schijnbaar op de sportieve toer. Kiki en Vigo zijn in de speeltuin 'oefeningen' aan het doen, gister heb ik even gelopen en wat getraind op het strand met Michelle en denk er aan om dat zo nog een keer te gaan doen! Al is het voorlopig alleen nog aan denken ;) Maar Ron is al druk met de TRX in de weer! De grote meiden maken gebruik van het ochtendje niks, om heerlijk lang te douche en tutten! Vanmiddag gaan we kijken in Helmarus of de walvissen zin hebben om zich aan ons te laten zien! Vervolgens een zuid Afrikaanse BBQ bereiden aan het strand! Wanneer er nog iemand langs wil komen om Vigo te feliciteren, iedereen is van harte uitgenodigd! In Kleinmond, caravan park! Dikke kus

Eric en sabine

Hiep hiep hoera gefeliciteerd!

Tessa

Nogmaals mijn felicitaties met jullie kleine, grote man!
Wat is het leuk om via deze blog een beetje met jullie mee te reizen... Erg leuk om alle verhalen en ervaringen te lezen! Have fun en geniet van het uitzicht op dit moment. liefs

miranda

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Geniet er lekker van met zijn allen.
Groetjes en liefs Paul, miranda, jaimy en lars

Cornelia

Hallo daar in suidafrika.....ook van ons van harte gefeliciteerd Vigo! Wat een plek om je verjaardag te vieren!
Het is een feest om de verhalen te lezen en mee te genieten. Veel plezier en tot gauw!

Lieve groeten
Cornelia en Koert

Wendy

Gefeliciteerd, wat een enige verhalen het lijkt wel een echt boek! Liefs Wendy ( schoonmaakster in spe)

Joost

Vigo gefeliciteerd. Ik kom eraan zet de braai maar vast aan!

Oma Bea

Vigo, van harte gefeliciteerd! En natuurlijk ook de anderen. Prachtige reis nog toegewenst, en niks gevaarlijks doen, he?

Jette

Gefeliciteerd!
maar ik mis jullie heel erg
xx jette

Hans Veldhuizen

He hallo allemaal ! Ja dat is nog eens vakantie vieren he !
Jaloers Haha !
Beste vriendjes maak er nog iets leuks van he !