Baarseninafrika.reismee.nl

Onze reis is begonnen!!

Vanmorgen zijn we dan eindelijk vertrokken na een kort nachtje. Iedereen heeft moeite met inslapen en het gegiechel ging de hele nacht door. Maar goed, we hebben tijd genoeg om te slapen zometeen. Een uurtje of 11 zeg maar. Kiki en vigo zijn nog steeds hyperdepieper dus we gaan zo maar echt het vliegtuig in. We kunnen roepen wat we willen maar waarschijnlijk worden ze dan pas een beetje rustig. Joost, bedankt voor je vroege opstaan. Niet echt je ding maar je hebt het moedig gedragen... Enne je moet ook altijd de voorwaarden lezen van de maatschappij. Ik dacht je mag 23 kilo pp meenemen en een koffer van max 30 kilo. Nee hoor, je mag 1 stuks bagage pp meenemen van max 23 kilo. Echt nog nooit meegemaakt en ik heb toch al wel wat trips gemaakt. Maar goed, 100 euro verder en het was weer ok. Nee Hester ik ga geen tas van 100 euro kopen en de bagage opnieuw inpakken. Kunnen we op de terugweg nog een paar tassen scoren en spullen meenemen. Ik zie net dat de rij steeds langer ipv korter wordt. We wachten dus nog maar even met het risico dat Kiki en vigo de luchthaven nog verder afbreken. NeXT stop kaapstad. Zal proberen vanavond nog wat te bloggen. Enne hoort zegt het voort, volg ons en stuur af en toe eens een berichtje.

roberto

dat je nog durft te klagen over 100 euro.... :-)
Goede reis en hou de zonzijde

Gisela

Ach, de overdrachtsbelasting is net omlaag.... dat vooruitzicht met een huis te koop, compenseert toch zeker wel die 100 pleuro

Vanessa

Wij hebben het ook eens gehad, een te zware koffer en bijbetalen... Maar goed, hoop dat jullie inmiddels veilig zijn aangekomen! Maak er een onvergetelijke reis van!! Veel plezier!