Baarseninafrika.reismee.nl

Voorbereidingen in volle gang

We gaan de laatste week van voorbereiding. Volgens mij is iedereen er nu wel een beetje klaar voor. Hester en ik in ieder geval wel. We zitten in een rollercoaster van werk afronden, huis verkopen, verhuizing voorbereiden en een reis van 5 weken met 4 kinderen voorbereiden. Gelukkig zijn we gewend aan hektiek en houden we er niet van om een reis tot in de kleinste details voor te bereiden. Er moet wel wat te beleven zijn.... Morgen gaan we de tassen al een beetje inpakken. Papieren bij elkaar zoeken. Alle electrische apparaten voorzien van de juiste opladers. Hebben we nog een paar dagen om alles wat er nietbis of zoek is aan te schaffen. Overigensngaan we zo 'licht' mogelijk. Maar ja, met al die vrouwen wordt dat natuurlijk een onmogelijke opgave. Dus nog maar vast een paar dingen die we nog zeker moeten doen of kopen. Internationaal rijbewijs bij de ANWB scoren. Schermpje voor mijn gopro kopen bij scubasupport. Kan ik gelijk mijn Droogpak weer eens echt droog laten maken. Misschien kom ik morgen nog ergens op who knows. Het is de bedoeling dat we elke (paar)dagen een verhaal schrijven en regelmatig foto's en video's uploaden/publiceren op dit weblog en we hebben ook een account op mij album.nl. Ben je geïnteresseerd in het volgen van de baarsen in Afrika? Ron 46, Hester 32, Michelle wordt 11 juli 16, Lisa 12, Kiki 7 en Vigo wordt 6 juli 5. Kijk dan regelmatig op http://baarseninafrika.reismee.nl

Reacties

Reacties

Gisela

Ho, ho, jullie vergeten dat we de verjaardag van Vigo ook nog eventjes van te voren alvast een beetje moeten vieren ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!